"If you change the way you look at things, the things you look at change." Wayne Dyer
Wyzwanie
Promocja i kształtowanie pozytywnego wizerunku miejscowości Mosina, szczególnie w oczach mieszkańców, ale także wśród turystów.
Wyzwaniem było zaprojektowanie serii plakatów promujących wybrane obiekty o zróżnicowanej wartości architektonicznej.
Wśród nich były takie obiekty jak: kino wrzos o architekturze z okresu międzywojennego, o dość prostej bryle czy Pałac w Rogalinie otoczony pięknym parkiem i ogrodem, który jest jednym z najważniejszych zabytków architektury rezydencjonalnej w Polsce, jak również kawiarnia Obrzanka, czy Wielkopolski Park Narodowy.
Wszystkie te plakaty miały promować Gminę Mosinę na tych samych wydarzeniach.
Cel
Wszystkie te obiekty mają wspólny mianownik - wysoką wartość emocjonalną. Dlatego celem było stworzenie grafik, które będą budzić wspomnienia i przywoływać pozytywne doznania.
Na plakacie z kinem, widzimy scenę pełną życia z czasów świetności tego miejsca. Z parkowaniem ZM-ki przed budynkiem oraz repertuarem hitów kinowych tamtych lat, przenosimy się w klimat tamtych czasów.
Natomiast Pałac w Rogalinie prezentowany jest wraz z elegancką postacią mężczyzny (nawiązującą do „Eleganta z Mosiny”) oraz kobietą i dzieckiem, którzy dzięki stylizacji ubrań i pozom prezentują minioną epokę.
Rezultat
Plakaty i kartki spotkały się bardzo pozytywnym odbiorem.
Dzięki tej kampanii plakaty trafiły do licznych domów mieszkańców, służąc jako wyjątkowe prezenty oraz promując miasto na różnych wydarzeniach i targach.
Zakończona sukcesem kampania będzie mieć swoją kontynuację.